·
Пам’ятайте, що навчання – один із найскладніших видів
праці, а здібності у дітей не однакові.
·
Не можна вимагати від учня неможливого. Важливо
визначити, на що він здатен у даний час навчальної діяльності.
·
Навчання не сприяє розвитку учня, якщо воно вимагає від
нього механічної роботи, зазубрювання, а не напруження розумових сил, пізнавальної
активності, мислення та дії.
·
Виключайте надмірну опіку, насилля й командно-наказовий
тон. Вони викликають протидію дітей, психічні травми, придушують бажання та
інтерес, примушують шукати порятунок в обмані.
·
Розвивайте цікавість, інтелектуальні бажання, ініціативу,
самостійність і відповідальність дитини в навчанні та в усіх її справах.
·
Привчайте дітей користуватися годинником і не дозволяйте
сидіти над виконанням домашнього завдання більше встановленого часу.
·
Не примушуйте учнів писати в чернетках, переписувати
виконане ними завдання – це призводить до перевтоми, викликає відразу до
навчання.
·
Не хвилюйтеся, якщо ваша дитина отримає за виконану
роботу не таку оцінку, як вам би хотілося. По-перше, оцінка має виховну роль, а
по-друге, це не остання робота й не остання оцінка.
·
Перевіряйте виконані дітьми домашні завдання. Щодня переглядайте
учнівські зошити.
·
Організуйте правильний режим життя, харчування й
відпочинку дітей.
·
Обов’язково помічайте й заохочуйте навіть мало помітні
успіхи дітей у навчанні й поведінці, використовуючи для цього слова похвали, поцілунки
й різні види морального заохочення.
·
Виробляйте
в сина чи доньки звичку переключатися з однієї справи на іншу. Якщо батьки
кличуть обідати, то дитина повинна припинити гру і йти до столу. Не дозволяйте
їй ігнорувати батьківські вказівки.
·
Привчайте
дитину розмежовувати години дозвілля і час, коли вона зайнята чимось серйозним,
не змішувати справу з грою, не перетворювати одне в інше. Часто доводиться спостерігати
картину, коли за обідом дитина не їсть, а ліпить із хліба фігурки. Батьки на це
не звертають уваги. Не будьте пасивними спостерігачами таких сцен. Адже теж
саме буде відбуватися під час виконання домашніх завдань у школі.
·
Пам’ятайте, що батько і мати – найкращі вихователі, вони
повинні впливати на поведінку своїх дітей навіть тоді, коли їх немає вдома.
·
Дітям належить майбутнє! Робіть усе, щоб дитинство й
майбутнє наших дітей було прекрасними.